Het zondagelftal heeft zondag 10 mei een voetbalwedstrijd gespeeld tegen een noordelijk artiesten team onder leiding van Fokko Kramer en Evert Baptist. De opbrengst van deze middag was bestemd voor het brandwondencentrum van het Martini Ziekenhuis te Groningen.

Er werd gebakken vis verkocht en er waren diverse loterijen, zoals het 21 spel en ‘waar schijt de koe’.

De prijswinnaar van ‘waar schijt de koe’: Henk Kiel, doneerde zijn prijzengeld direct weer aan het goede doel. Na de wedstrijd kon het publiek voor betaling nummers aanvragen bij de artiesten die vervolgens live gezongen werden. Tussendoor werd er gecollecteerd. Na een bijdrage van VV Zeester en gemeente de Marne was de uiteindelijke opbrengst voor het Martini Ziekenhuis maar liefst: 1.870 euro! Het brandwondencentrum wil het geld besteden aan het kindvriendelijk inrichten van de behandelkamer op de intensive care.

Hoewel de eindstand van de wedstrijd niet helemaal duidelijk was, waren er alleen maar winnaars. Alles klopte; het weer, het voetbal, het publiek en de organisatie.

Deze mooie dag was mogelijk dankzij: Fam. Elema, Jan Vd Veen, Marcel de Graaf, Gerrit Arkema, Iede Braaksma, Paul Broelman, Smitfood, Visser transport, Rousant, Tumafm, Burdy, Scheidsrechter Rozema, Henk Kiel, Dennis Sloot, Gemeente de Marne, alle artiesten, voetballers, vrijwilligers en natuurlijk het publiek.

Artiestenelftal – Zondagelftal VV Zeester