VV Zeester kijkt terug op een zeer geslaagde Sponsor-Club van 50 en Vrijwilligersavond

Op vrijdagavond 10 april heeft de activiteitencommissie een gezellige avond georganiseerd voor vrijwilligers, sponsors en leden van de club van 50. Onder het genot van een hapje en een drankje werden de aanwezigen vermaakt door top scheidsrechter Bas Nijhuis en assistent scheidsrechter Coen Droste. Tijdens een avondvullend programma kwam er, met een fikse dosis humor een reeks aan leuke fragmenten en anekdotes voorbij over het profvoetbal en het scheidsrechtersvak.

Dat was absoluut een herhaling waard en we kunnen de heren van voetballezing.nl dan ook bij alle andere voetbalverenigingen aanbevelen.

Bedankt voor jullie komst, sponsors, sponsorcommissie, leden van de club van 50 en vrijwilligers.

Geslaagde sponsor, club van 50, vrijwillegersavond