Op zaterdag 11 juni 2016 is in Zoutkamp de nieuwe Sportkooi officieel geopend door de Garnalenkoningin Hillechien Zuidersma en wethouder Kor Berghuis van de gemeente De Marne. Het afgelopen jaar is er door de vrijwillegers van Zeester hard gewerkt om de nieuwe sportkooi te realiseren. Behalve de nieuwe sportkooi werd in dezelfde periode ook het aantal parkeerplaatsen bij het voetbalcomplex verdubbeld. De sportkooi is dagelijks openbaar toegankelijk. In de sportkooi kan onder andere worden gevoetbald en gebasketbald.
De financiering van de nieuwe sportkooi werd mede mogelijk door bijdragen van: De Rabobank, NAM, Gemeente De Marne, Bouwstichting Wierden en Borgen, Heiploeg International B.V., Stichting Boschhysen, Sportdorp Zoutkamp en VV Zeester. Diverse sponsoren hebben machines en gereedschap ter beschikking gesteld om het project te realiseren. Het bestuur van Zeester wil bij deze alle sponsoren en vrijwilligers bedanken voor hun bijdrage aan deze mooie nieuwe aanwinst voor Zoutkamp.

Opening Sportkooi Zoutkamp