Aanstaande zaterdag wordt door de vijf Marneclubs (Zeester, VVSV’09, Eenrum, VV Kloosterburen en FC LEO) op de velden van VV Kloosterburen de nieuwe wedstrijdvormen voor het pupillenvoetbal uitgevoerd. Vanaf komend seizoen zullen voor deze jeugdteams op kleinere veldjes en in kleinere teams wedstrijden worden gespeeld. Doel van deze nieuwe spelvormen is spelers vaker aan de bal te laten komen, dribbelen, schieten, samenspelen en scoren.
De vijf Marneclubs hebben gezamenlijk het initiatief genomen tot het organiseren van deze dag. De coördinatie is in handen van Roelof Rozema, jeugdcoördinator van Kloosterburen en FC LEO. De voetbalochtend begint om 09.00 uur. Voor de O7, O8, O9 en O11 duurt het tot 10.30 uur, voor de O12/13 tot 11.30 uur.

Zaterdag 18 februari nieuwe wedstrijdvormen pupillenvoetbal