Zeester heeft met Telstar Megastore Groningen en Masita een overeenkomst gesloten voor de teamkleding.

De komende 6 jaar zal Telstar Megastore Groningen bij Zeester de exclusieve leverancier worden van sportkleding en voetbalmaterialen. In ruil daarvoor zullen Telstar en Masita de vereniging de komende jaren gaan sponsoren. Al onze teams zullen gaan spelen in het hieronder afgebeelde Masita – Striker Tenue.

Voor de rest van de kledinglijn heeft Zeester gekozen voor de Masita – Barca trainingspakken en sporttassen. Dit zijn dezelfde pakken waar ook FC Groningen het komende seizoen voor gekozen heeft. Trainingspakken en voetbaltassen kunnen binnenkort bij Zeester worden besteld. Hierover later meer.

Naast de afgesproken korting die de vereniging van Telstar en Masita ontvangt, zal Telstar Megastore alle leden van vv Zeester 10% korting verlenen op voetbalgerelateerde artikelen.

Update Teamkleding