Even voorstellen…

Hallo Zeester leden, donateurs en vrijwilligers, Bij deze wil ik mezelf voorstellen. Mijn naam is Gerard Suelmann en in april zijn mijn vriendin en ik in Zoutkamp komen wonen.

In het verleden ben ik keeper geweest en bij verschillende clubs gespeeld. Ik heb met mijn ouders en zussen in Musselkanaal gewoond en daar bij de plaatselijke voetbalvereniging de jeugd doorlopen om vervolgens een aantal jaar in het eerste en tweede te hebben gekeept en naast mijn eigen trainingen de jeugd ben gaan trainen. Na Musselkanaal heb ik bij verschillende clubs gespeeld van 4e klasse tot Hoofdklasse. Altijd ben ik training blijven geven en misschien vind ik dat nog wel leuker dan zelf spelen. Naast het zelf spelen heb ik meerdere weken bij Frans Hoek trainingen gegevens tijdens de keeperskampen en Noordelijke Beste Keeper van het jaar evenementen.

De afgelopen jaren heb ik helaas door een langdurige blessure aan mijn rug niet kunnen sporten. Zelf sporten zit er in de toekomst waarschijnlijk helaas niet meer in, maar inmiddels voel ik mezelf wel weer zo goed dat ik 1 avond in de week weer training wilde gaan geven. Gelukkig kon dat bij Zeester, en nog mooier is dat ik alle keepers bij de club mag gaan trainen. Een hele leuke uitdaging! Inmiddels heb ik de eerste training gegeven en zelf heb ik die als zeer positief ervaren. Een gezellige club met leergierige keepers. Leuk om dit jaar mee samen te gaan werken. Ik ben van plan alle keepers ook in de wedstrijden aan het werk te zien zodat ik trainingen beter aan kan passen aan de wensen. Dus ik zie jullie vast allemaal geregeld bij de vereniging.

Groet Gerard Suelmann

Update Keepertrainer