Zonder vrijwilligers zijn we nergens!
Om de kwaliteit van de jeugdafdeling binnen onze vereniging te waarborgen zijn we op zoek naar enkele nieuwe leden die ons team willen komen versterken!

De taken van de jeugdcommissie zijn heel divers; je bent de spil in de jeugdafdeling, je zorgt samen met een enthousiast team er voor dat de jeugdteams kunnen voetballen, plezier hebben in hun hobby en gemotiveerd trainingen en wedstrijden beleven.

Enkele taken van de jeugdcommissie zijn:

• Contacten onderhouden met de trainers en leiders
  • Contact met ouders en kind; motiveer en anticipeer daar waar nodig is
  • Signaleren van problemen welke eventueel rijzen tussen leiders, trainers, spelers en ouders en speelt deze door naar de
    desbetreffende coördinator
  • Signaleren van problemen en oplossingsgericht handelen
  • Organiseren van toernooien en jaarafsluitingen in overleg met de activiteiten commissie
  • Het maken van de team-indelingen

We komen gemiddeld 1 keer per maand samen om de lopende zaken door te nemen, daarnaast is er nauw contact tussen het hoofdbestuur en de jeugdcommissie om alle lopende zaken goed te laten verlopen.

Heb je interesse om invulling te geven aan deze leuke functie, waarin je al je creativiteit kwijt kunt en waarmee je een grote bijdrage aan het sportplezier van de kinderen levert, dan komen we graag met jou in contact! Laat het ons weten via jeugdbestuur@vvzeester.nl.

Jeugdcommissie v.v. Zeester is op zoek naar versterking.